wedding !!!!
















assalamualaikum w.b.t.

alhamdulillah...rindu kepada semua pembaca , rakan bloggers sekalian sangatlah tidak terhitung hinggakan diri ini mencari-cari masa untuk memuntahkan keinginan menari bersama dengan jutaan perkataan di kertas skrin yang sungguh indah ini....
sebetulnya ana ingin memohon maaf
kerana sudah lama tidak membersihkan page ini
daripada sawang debu yang kotor dan membosankan ini
juga mohon maaf kerana sekarang
ana belum pasti dapat berlama-lama disini
kerana kakak yang disangka ada di biliknya tiba2 tiada
jadi terpaksalah ana melangkah daripada central spine
hinggalah ke library yang
keupayaan komputernya di sini sangat terbatas
banyak sebenarnya yang ingin dikongsikan
antaranya.....WEDDING kak Umaimah!!!!!!

alhamdulillah...seramai 8 tentera daripada uia ni
lepasan SMAKL dan seorang..... kakak ana sendiri
telah selamat berlepas ke Kuantan pada 3 Julai yang lalu
dalam keadaa tergesa-gesa dan sebaginya
hinggalah ada diantara kami semua yang terlewat,tertinggal,
terlepas ,terpergi dulu dan sebaginya
juga kepanikan tatkala tiket yang diharapkan ada tiba-tiba
menjadi habis....dan ketidakpastian salah seorang antara kami
menyebabkan ada yang bertolak malam dan ada yang bertolak petang
semuanya adalah asam garam kehidupan
apa yang pasti
bila kita tak berdoa kepada Allah...susah nak senang....

dan di kenduri itu....ana dan Munaim telah tercampak ke rumah Hafiz
yang ala-ala hotel dengan aircond yang sungguh sejuk
tilam dan katil yang empuk dan menyelerakan
makanan yang disediakan pun taraf lima bintang
juga tempat mandi yang cantik dan style kolam renang
dan adik hafiz yang comel dan cute miut tapi tak sempat nak amik gambar

kakak dan sahibah lain pula bertandang ke Rumah Dr Nordin
sekaligus ayah kepada salah seorang ahli rombongan
macam mana keadaan mereka kat sana...
kena tanya mereka sendirilah...sebab ana tak tahu....

asalnya kami diarahkan untuk lapor diri jam 4 pagi
tetapi kami semua telah berpakat untuk bangun sebelum subuh
dan solat subuh di surau berdekatan rumah Hafiz
dan juga sambung tidur balik......tak delah..tipu je
jam 7 pagi....selepas meneguk air teh yang dibancuh
kami pun berlari ke rumah Anas.....berlari dengan kereta....
dari jauh...ana ingat ke kat sria....rupanya dah sampai rumah Anas
maklumlah tak pernah sampai lagi.....
setelah beramah mesra dan menunjukkan muka tak hensem ni
ana diarahkan untuk menjadi ketua pembasuh pinggan
......huhu
sesuaikah dengan masuliyyah tu.........
mulanya macam nak gaduh juga dengan seorang pak cik tu
tapi sabar jelah...setelah memujuk dengan kata-kata yang tawar ni
pak cik tu pun beralih ke bahagian memask...
meninggalkan ana meng'conquer' laman basuhan...haha
penat juga membasuh pinggan,cawa,periuk,belanga daripada
pagi hingga petang tapi....dapat makan free.,...tu yang mahalnya
mungkin setakat ini dulu...ana kesuntukan masa sedikit..
mohon maaf..sebarang kelewatan,penangguhan dan sebgainya...
wassalam...
dapat juga letak gambar....alhamdulillah

0 comments:

About Me

My photo
19 year old guy moderately looking person friendly and moderate nice,talkative and like to laugh always.Is very pleased with everyone who wants to talk and to make friends with him.Quite naughty but polite,shy but cheerful.May Allah bless anyone visiting this page.InsyaAllah

jom emel saya !

initial ME 2

initial ME 2
patah tumbuh hilang berganti..thanks Allah to Cik Ha n Family
pingbox-

Bersama - Devotees
Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot

Visit Pewaris.Net
SahabatMusleemSahabatMusleem

ritma Ilahi

palestin dan Kita

blogger united

jom undi

Pewaris.Net's Top Blogs

komuniti PERUBATAN

kau di dalam bayanganku

aku tersenyum dalam gembiramu
kau menangis di celah kedukaanku
kala ku bermimpi di siang hari
kau hadir bila malam meniti
kita menyanyi di setiap langkah kaki
kita menyanyi pada baris alunan nurani

tapi aku tidak nampak
pada tanganmu yang bergerak
aku tidak lihat
pada senyumanmu yang tersurat
aku tidak merasa
pada jiwamu yang selalu bersama

hingga kini
aku karam dalam lautan emosiku
terpukul dengan gelombang melankoliku
di tengah arus tsunami hati
yang bergelojak tinggi
yang ku nanti kapal menyelamat
hanya aral harapan yang berselirat

ku ingin kau disampingku selalu
ku mahu mimpi kau dan aku bersatu
tapi mana mungkin impian terlaksana
belum pasti harapan menjadi nyata
bisakah gagak dan merpati
terbang sebelah menyebelah
tak mungkin berdiri sama tinggi
duduk pula sama rendah

namun hatimu bukan palsu
dan jiwaku bukan boneka baldu
disaat aku terus mimpikanmu
akan ku terus mencintaimu
akan ku selalu merinduimu
akan ku sentiasa menyayangimu
meskipun sejak dari mula ku tahu
kau hanya di dalam bayanganku

My Blog List

twittering

Followers